wtorek, 19 grudnia 2017

UWAGA NA SKLEP VUBU.PL

Dziś przychodzę do Was z ostrzeżeniem: UWAGA NA SKLEP VUBU.PL

Zostałam oszukana przez ten sklep!!! (prawie 300 zł).
Ich linia telefoniczna zawieszona do odwołania.
Nie odpisują na maile. W grudniu wysłałam kilkadziesiąt maili, nawet z informacją, że pójdę na Policję i zero oddzewu :(
Wysłałam również wezwanie do zapłaty.

Aktualizacja:

Dopiero tuż po Świętach Bożego Narodzenia (czyli po ponad miesiącu od złożenia zamówienia) napisali, że zamówienie to zostaje anulowane, a do księgowości zostaje przekazana dyspozycją zwrotu środków pieniężnych na moje konto. I jednocześnie poinformowali by pisać do nich jak w ciągu 14 dni nie otrzymam przelewu.

I niestety 14 dni minęło, a kasy brak :(
Brak tez odpowiedzi na kolejne moje maile.

Ale w sklepie na pewno nadal ktoś pracuje, gdyż codziennie pojawiają się na ich stronie nowości i informacje o nowych rabatach.
Co więcej nawet ostatnio dostałam maila od nich z informacją o znizkach :/

Zgroza, że takie sklepy internetowe dalej działają w sieci i dalej oszukują ludzi!

8 komentarzy:

  1. Chyba wiele osób zostało oszukanych przez ten sklep, bo podobna historia pojawiła się też na serwisie piekielni.pl. Zamawiałam tam swojego czasu, ale ze względu na wydłużający się czas dostaw, zrezygnowałam z zakupów w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo negatywnych opini na temat tego sklepu jest na Opineo.pl

      Usuń
    2. A tu jeszcze więcej oszukanych klientek:
      ://www.trustedshops.pl/opinia/info_X8E3A2FB72EB077AAC0FD7C92A39C0711.html

      Usuń
  2. Ja zamawialam w tym sklepie w lutym 2016 i wtedy cała transakcja przebiegła bez najmniejszych problemów. Nawet za zwrot towaru szybko otrzymałam wtedy pieniądze. Nie spodziewałam się, że teraz zostanę oszukana :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A teraz zablokowali nawet mojego Facebooka, po dodaniu na ich stronie kilku negatywnych opinii. Oczywiście opinie też zniknęły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest w tej samej sytuacji. Status dostawy od 2grudnia nie zmienił się, cały czas jest- oczekujemy na dostawę. 6grudnia dostałeam od nich wiadomość, że mają opóźnienie w wysyłce z powodu opóźnienia dostawy i że 19grudnia zamówienie powinno zostać wysłane. Do tej pory cisza. Napisałam kilka wiadomości, na które nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Może i mają dużo pracy, ale odpisywać na wiadomości powinni bo w taki sposób tracą klientów....

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=Etu2ogGzX58

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem, że ludzie mają taką czelność i zero wyrzutów sumienia szok !

    OdpowiedzUsuń