niedziela, 4 stycznia 2015

Moje włosy urosły!

W minionym roku moje włosy przeszły trzy cięcia i ku mojemu zdziwieniu naprawdę sporo urosły :) 
Aż sama nie wiem jak to się stało, gdyż mając farbowane włosy, wyraźnie widzę, że rosną max. 1 cm miesięcznie.

Odrost 5 cm - ostatnie farbowanie 20 lipca 2014

A teraz porównanie moich obecnych włosów z tymi po najbardziej radykalnym cięciu w marcu oraz lipcu:


I na koniec kosmetyki, których używałam najczęściej: KILK

Różnica jest naprawdę ogromna :)


5 komentarzy:

  1. Cześć :) nominowałam Cie do liebster blog award .Więcej inf- http://karolajnby.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-cz-2-i-3.html . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Moje odpowiedzi:

      1.Jaki jest Twój cel w życiu? Bycie zdrową i szczęśliwą z moim Ukochanym! Wszytko inne już mam :D
      2.Twój ulubiony cytat? "Dziś zrób to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz mieć to, o czym inni tylko marzą "
      3.Lubisz oglądać ,,Króla Lwa'' :D? Oglądałam kiedyś tylko raz, ale bardzo mi się podobała ta bajka
      4.Jesteś szczęśliwy/a? Tak :)
      5.Ulubione ciasto? Szarlotka
      6.Boisz się chodzić sam/a ulicą, gdy jest ciemno? Nie
      7.Co dostałeś/aś na święta? Mnóstwo życzeń :P
      8.Jesteś zadowolony/a ze swoich włosów? Obecnie tak :)
      9.Chciałbyś/Chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak to jaki? Nie lubię tatuaży i nigdy nie chcę ich mieć.
      10.Lubisz oglądać siebie na zdjęciach? Tak, ale najpierw po mojej autoryzacji aparatu :P
      11.Czy lubisz być nominowany/a do tego tagu :P? Nie mam nic przeciwko :)

      Usuń
  2. Widać ogromną różnicę! Dlatego nie lubię porównywać włosów z miesiąca na miesiąc, nie widać aż takiej różnicy niż jak się odczeka swoje :) Masz na prawdę dużo tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie urosły :).Ja teraz planuje robić włosowe aktualizacje co 2 miesiące, zamiast jak kiedyś co miesiąc, bo średnio było u mnie widać różnicę.

    OdpowiedzUsuń