piątek, 2 stycznia 2015

Moje włosy - z czym zaczynam rok 2015?

Witam Was serdecznie :)

Podsumowanie roku 2014 już było (jak TU).

Zatem teraz przed Wami stan włosów, z jakim kończę rok 2014 i rozpoczynam rok 2015 :)

Długość mierzona od linii czoła: 64 cm







Ostatnio stosowane kosmetyki:

Szampony: Avon Collagen,  Kallos Volume, Head&Shoulders 2w1 miętowy - raz na 2 tyg. do głębokiego oczyszczania
Maski: Kallos latte, Kallos placenta, Avon Advance Techniques Reconstruction, maska Planeta Organica
Odżywki: Garnier (czerwona - do włosów farbowanych, pomarańczowa - goodbye damage, żółta - oleo repair), Avon luksusowa kolekcja odżywcza z 5 olejkami
Wcierki: aktywne serum na porost włosów Babci Agafii, lotion przeciw łysieniu Subrina Recept
Olejki: odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym z Avonu, olej lniany jako dodatek do masek
Mgiełki: Kallos LAB35, Kallos Relax Regenerująca, Farmona Herbal care regenerująca


Mam nadzieję, że ten rok zaowocuje wreszcie pięknymi i jeszcze dłuższymi, a przede wszystkim gęstymi włosami :)
I tego również życzę wszystkim moim Czytelniczkom! Samych sukcesów w dążeniu do ideału!


6 komentarzy:

  1. Patrząc na zdjęcia, sądzę że są całkiem gęste!! Ale gęstości nigdy nie za wiele ! :) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jeżeli suszę je z pochyloną głową w dół - uzyskuję mega objętość. Troszkę gorzej z tą gęstością jeżeli moje włoski są mokre czy po prostu schną same ;) No i pozostaje cały czas niekończąca się walka o gęstość na zakolach.... :)

      Usuń
  2. Są piękne, na pewno będą jeszcze piękniejsze. Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne gęste włosy, ja w tym roku muszę ograniczyć wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już piąty miesiąc walczę ze wzmożonym wypadaniem - jak tu:
      http://urodaflesz.blogspot.com/2014/10/moje-wosy-leca-garsciami.html

      ...... Na szczęście jest już ono troszkę mniejsze niż w poprzednich miesiącach...... :)

      Usuń