piątek, 13 września 2013

Rozjaśniający złoty brąz Avon

Dzisiaj przed Wami efekt farbowania rozjaśniającym złotym brązem od Avon'u.


Zanim jednak przejdziemy do samych fotek, to kilka słów o samej farbie:

Opakowanie zawiera:
-preparat przygotowujący do farbowania (15 ml)
-emulsja aktywująca (70 ml)
-krem koloryzujący (48 ml)
-kuracja odżywcza do włosów farbowanych (20ml)
-rękawiczki

Moje włosy po farbowaniu nie uległy zniszczeniu, jedynie kolor odbiega od tego, co jest na opakowaniu, ale tego akurat się spodziewałam, gdyż w swoim życiu nie natrafiłam jeszcze na farbę, która na moich włosach dawałaby dokładnie ten sam efekt, co na obrazku.


                 
Przed farbowaniem
9 dni po farbowaniu


Następnego dnia po farbowaniu
8 dni po farbowaniu (zdjęcie przy oknie)
Sama nie wiem co o tej farbie sądzić - z jednej strony super, że nie zniszczyła moich włosów, a z drugiej strony mam dość kolorystycznych niespodzianek na mojej głowie - chciałabym wreszcie kupić coś co będzie identyczne i zgodne ze wskazaniem producenta na opakowaniu.
Naturalnie zdaję sobie sprawę, że ważny jest kolor wyjściowy włosów, ale to akurat uwzględnia każdy producent farb i w moim przypadku zawsze ten kolor jest inny niż obrazek.....
Nie mówiąc już o wypieraniu się koloru.....

5 komentarzy:

  1. Ja niestety zawsze mam ten problem że po farbowaniu moje włosy są dużo ciemniejsze niż powinny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący produkt. Sprawdzę go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre słowa, które zostaną ze mną na długo. Dziękuję autorowi za tak inspirujący tekst. Pozdrawiam z uznaniem!

    Zobacz ofertę,
    Sprawdź to,
    Sprawdź nasze produkty,
    Czytaj dalej

    OdpowiedzUsuń