sobota, 29 czerwca 2013

Efekty farbowania po L’Oreal Excellence - kolor 6.03 świetlisty ciemny blond

Widzę światełko w tunelu…..


Mój nowy kolor

30 kwietnia 2013 minął 5-ty tydzień od hennowania, a ja wciąż nie mogłam dojść do ładu z moimi włoskami – z każdym dniem włosy stawały się coraz mocniej sprane, coraz bardziej rude, z bardzo widocznymi czarnymi 10-12 cm odrostami i niesamowicie wysuszone - zupełnie bez życia:

Olejki i odżywki pomagały tylko na chwilę - od razu po umyciu i co najwyżej do godziny po wyschnięciu włosów:



A w ciągu dnia, szczególnie w drugiej połowie, włosy robiły się ponownie sianowate 
i niesforne, i wyglądały bardzo nieświeżo.
Dodatkowo miałam wrażenie, że jakoś mi się wykruszyły i stały się jakby krótsze :( 
A czary goryczy dopełnił szampon Alterry z kofeiną i biotyną, po którym włosy wyglądały jak po nieudanej trwałej  :(

Mając już dość tej masakry, kilka dni temu zaryzykowałam i na majówkę ufarbowałam 
je farbą Loreal'a Exellence 6.03 świetlisty ciemny blond:





Farbę trzymałam 50 minut, gdyż bałam się, że po tym hennowym szaleństwie, przy krótszym czasie kolor może się nie przyjąć.
Na szczęście udało się – włoski się ufarbowały. I stały się trochę gładsze i jakby bardziej lśniące:

             
                    3 dni przed farbowaniem
Tydzień po farbowaniu

Troszkę tylko przez pierwszy tydzień denerwował mnie kolor włosków przy skórze (tak ok. 1,5 cm), gdzie widziałam jakby rudawą poświatę, podczas gdy na dalszej długości włosy były ciemne. 

Ale z doświadczenia wiedziałam, że po farbowaniu trzeba jeszcze kilka razy umyć włosy, zanim uzyska się ładny, jednolity i naturalny kolor i teraz włoski wyglądają Ok :)

Nareszcie widzę światełko w tunelu na drodze do zdrowych i lśniących włosów.
Zresztą same oceńcie czy teraz nie wyglądają lepiej :)

4 komentarze:

  1. Czy włosy wyszły na żywo ciemne czy nieco jaśniejsze? Spiera się kolorek nieco? Piękny efekt;) może jeszcze po tym niestety dłuższym czasie odpiszesz;) pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wyszedł dokładnie taki, jak na zdjęciach, czyli bardzo ciemny.

    OdpowiedzUsuń