piątek, 26 maja 2017

Moje marzenie z dzieciństwa się spełniło

Moje marzenie z dzieciństwa się spełniło :)

Jako malutka dziewczynka chciałam być projektantką i krawcową. 
Oczywiście rozsądek nastolatki rzucił mnie w zupełnie innym kierunku i tak skończyłam ekonomię, a później transport :)

Ale zawsze marzyłam by kupić sobie maszynę do szycia i gdy tylko zobaczyłam promocję w Lidlu, oczy zabłysły mi i od razu popędziłam na promocję Singera :)

I dziś przedstawiam Wam moje pierwsze dzieło: 
sukienkę, która była za wąska w pasie i trochę przyciasna w ramionach przerobiłam na dopasowaną idealnie do mojej sylwetki :)


Przed
Po

I jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. wow, super! powodzenia w dalszej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko, bardzo ładna sukienka :) Myslę, że każda kobieta marzyła kiedyś, by taką mieć. W sumie teraz poczta cennik ma tak korzystny, że warto zastanowić się nad spełnieniem kilku marzeń. Co o tym myślicie? ;)

    OdpowiedzUsuń