wtorek, 13 czerwca 2017

Uwaga! Fajne zakupy z Refunder


Muszę Wam polecić genialny serwis w internecie! 

Robiąc zakupy online, za pośrednictwem Refunder.pl, dostajemy zwrot pieniędzy, nawet jeśli sklep ma przecenę. 

Refunder ma ponad 620 sklepów do wyboru, więc każdy znajdzie coś dla siebie!

Przy pierwszym zakupie za minimum 50 zł, dostaniemy  zwrot aż 25 zł.


Ja kliknęłam na Refunder.pl, żeby aktywować ofertę i otrzymałam od razu po zrobieniu zakupów 25 zł bonusu :)




Jak to zadziałało u mnie? 

Zrobiłam zamówienie przez Refundera w Textil Market (TXM24) za 101,95 zł (łącznie z kosztami dostawy) i otrzymałam od refundera aż 28,57 zł, czyli jakby nie było, to mam jedną piżamkę gratis :)




Tu pokazuję Wam, że faktycznie Refunder naliczył mi zwrot :)



Super! Naprawdę polecam! Szczególnie jeżeli robicie dużo zakupów przez internet, tak jak ja.


*Wpis nie jest sponsorowany. To moja własna opinia i to coś, co sama znalazłam w necie i sprawdziłam.

1 komentarz: