wtorek, 13 czerwca 2017

Uwaga! Fajne zakupy z Refunder


Muszę Wam polecić genialny serwis w internecie! 

Robiąc zakupy online, za pośrednictwem Refunder.pl, dostajemy zwrot pieniędzy, nawet jeśli sklep ma przecenę. 

Refunder ma ponad 620 sklepów do wyboru, więc każdy znajdzie coś dla siebie!

Przy pierwszym zakupie za minimum 50 zł, dostaniemy  zwrot aż 25 zł.


Ja kliknęłam na Refunder.pl, żeby aktywować ofertę i otrzymałam od razu po zrobieniu zakupów 25 zł bonusu :)




Jak to zadziałało u mnie? 

Zrobiłam zamówienie przez Refundera w Textil Market (TXM24) za 101,95 zł (łącznie z kosztami dostawy) i otrzymałam od refundera aż 28,57 zł, czyli jakby nie było, to mam jedną piżamkę gratis :)




Tu pokazuję Wam, że faktycznie Refunder naliczył mi zwrot :)



Super! Naprawdę polecam! Szczególnie jeżeli robicie dużo zakupów przez internet, tak jak ja.


*Wpis nie jest sponsorowany. To moja własna opinia i to coś, co sama znalazłam w necie i sprawdziłam.

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, aż kusi, żeby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. szukajac informacji o skinorenie natknelam sie na twojego bloga i przeczytalam wszystkie posty o cerze. pytalas kilkukrotnie o pomysly na likwidacje blizn. od razu przyszedl mi na mysl derma roller (widzialam w tv super efekty u dziewczyny z poparzona skora). co do uzywania artredermu to ewa szalkowska w swoim bloku pisala, ze rozlewa go do malych buteleczek i trzyma je w lodowce by nie wywietrzal zbyt szybko (artre swoje wlasciwosci zachowuje bardzo krotko, okolo miesiaca), a gdy dzialanie jest zbyt slabe to podgrzewa leciutko przed uzyciem i/lub przeciera przed nalozeniem skore tonikiem z kwasem migdalowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, wygląda to świetnie. Ja bardzo lubię takie akcje, gdy mogę zaoszczędzić moje własne pieniądze. Jesli chodzi o zakupy, to zazwyczaj korzystam z Furgonetki, gdzie mogę sprawdzić chociażby jak wyglądają takie kwestie jak poczta polska cennik. Dzięki temu oszczędzam nawet kilkadziesiąt złotych miesięcznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm wiesz coś o jakiejś aktualnej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat nie miałem jeszcze okazji robić zakupów w tym sklepie internetowym, ale faktycznie może z czasem i spróbuję. Ogólnie jak coś kupuję przez internet to fajnie jak jest dostawa w 24 godziny https://www.sendit.pl/blog/dostawa-w-24-godziny-jak-zrozumiec-czas-dostawy-u-kurierow bo ona jest dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń