wtorek, 20 czerwca 2017

Moja spódniczkowa trójka

Dziś skończyłam szyć moją trzecią spódniczkę z kontrafałdami - czarną ze stretchu i na podszewce.
Chyba najtrudniejszy materiał dla początkującej osoby, jak do tej pory.


A szczegółowy opis jak szyję takie spódniczki znajdziecie TU i TU).




I na razie na tej trójce kończę "zabawę" ze spódniczkami ;)

Zabieram się za sukienki :)



Która spódniczka podoba Wam się najbardziej?

P.S. Moja ulubiona, to jeansowa :)
I uwaga w ten weekend Refunder.pl zmienił zasady - już nie zwraca 25 zł za pierwsze zakupy, a już tylko 10 zł. Szkoda :( ale oczywiście dobre i to ;)


2 komentarze:

  1. Wszystkie są fajne, ale na mnie największe wrażenie robi trzecia, ta jeansowa. Teraz doczytałam, że Tobie też sie najbardziej podoba :) Ja często zamawiam takie ubranka przez neta, a wykorzystuję do tego przesyłki krajowe ups. Może Tobie też się to przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze swoją figurą ekstra w takich mini musisz wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń