wtorek, 17 marca 2020

Avon podkład do twarzy Power Stay 24 godziny


Konsultantką Avonu jestem od 18 lat i mam kilka swoich ulubionych perełek tej marki, jak perfumy Incadessence, matowe szminki True Color czy tusz do rzęs Mark, Big & Extreme.

Ostatnio do tej listy dołączył też 
podkład do twarzy Power Stay 24 godziny.

Podkład ma średnio gęstą konsystencję. Rozprowadza się łatwo i równomiernie. Ładnie stapia się ze skórą. Jego krycie jest średnie, a wykończenie satynowe. 

Podkład bardzo dobrze się utrzymuje. Praktycznie w ogóle nie ściera się w ciągu dnia. Nie warzy się, ale u mnie, po ok. 2 godzinach po nałożeniu, zaczyna się świecić, szczególne w strefie T, więc wymaga przypudrowania i w tym celu używam pudru sypkiego Jadwiga. Niestety tu pudry sypkie Avonu (jak bananowy czy Mark) nie sprawdziły się już tak genialnie.

Nie wchodzi w załamania skóry.
Nie zapycha moich porów, co dla mnie jest jedną z najważniejszych rzeczy w podkładzie. 
Nie podkreśla suchych skórek. 

Podkład ładnie wygładza skórę, ujednolica jej kolor i kryje drobne niedoskonałości.
 

Cera wygląda w nim zdrowo i naturalnie.








Skład:








Ja używam odcienia Creamy Natural. Jest on jasny i delikatnie żółtawy. Raczej dla średnich karnacji. 





Nie oksyduje, tak bynajmniej mi się wydawało podczas używania pierwszej buteleczki. Ale spójrzcie na pierwsze zdjęcie: podkład od lewej ma 3 miesiące, a ten z prawej jest świeżo zamówiony i jest na pewno jaśniejszy. Niemniej jednak, ta oksydacja nie jest zauważalna na mojej skórze.


Dajcie znać w komentarzach czy używałyście tego podkładu. Jeśli tak, koniecznie podzielcie się swoją opinią na jego temat.


22 komentarze:

  1. Jakoś nie przepadam za kolorówką z avonu,

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten blog wszedłem trochę przypadkowo,ale na pewno na tym blogu zostanie na trochę dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój bardzo daleki kolega powiedział mi ostatnio że warto skorzystać z bardzo profesjonalnej firmy https://prusator.pl .Ta firma każde swoje zlecenie wykonuje bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też polecam, naprawdę jak na Avon to bardzo spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis. Dzięki! Ja mogę wam tez polecić https://wellmetime.com/ profesjonalni styliści i fryzjerzy mogą zjawić się u was w mieszkaniu i zadbać o was. Polecam takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog naprawdę bardzo mi się podoba. Ja na tym blogu na pewno zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzę obowiązkowo ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, przetestuję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy mam okazję sprawdzać produkty marki Avon, dlatego do tej pory nie miałam okazji testować tego podkładu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Na pewno przejrzę również resztę treści.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład, którego na pewno chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo z tego blogu się dowiedziałem. Ta wiedza na pewno bardzo mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki marki Avon, a tego jeszcze nie miałam testować. Dzięki za recenzję - na pewno chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy wpis. Nie mogę się doczekać następnych treści

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze okazji testować tego podkładu, ale prezentuje się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten blog. Dodatkowo o tym blogu na pewno powiem mojej bardzo dobrej znajomej.

    OdpowiedzUsuń