sobota, 8 lutego 2014

Moje włosy w lutym 2014

Hejka :) 

Dzisiaj przed Wami moje aktualne włoski....

Dodam, że ostatni raz były farbowane pod koniec grudnia.



Jeżeli chodzi o stosowane kosmetyki, to ich spis znajdziecie TU 
+ z początkiem lutego doszedł zestaw Eveline z keratyną i olejkiem arganowym (szampon, odżywka i olejek) - ale szczegółowo o tych kosmetykach już w następnym poście :)



Nadmienię tu tylko, że niektóre kosmetyki z tego zestawu, co widać zresztą na włosowych fotkach, wysuszają moje kudełki i pozbawiają ich blasku, a do tego zniszczyły moje grudniowo-styczniowe osiągnięcia (TU i TU).

1 komentarz:

  1. Ostatnio też zakupiłam szampon i olejek z Eveline. Jestem ciekawa twojej recenzji tych kosmetyków. http://limitededitionfashion.blogspot.com/ zapraszam mam nadzieję, ze pomożesz mi z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń