sobota, 22 lutego 2014

Pianka trwale koloryzująca Wellaton 7/1 - średni popielaty blond

Wiem, wiem.... miał być post o produktach Eveline z olejkiem arganowym i keratyną, ale w międzyczasie wpadłam na "genialny" pomysł by poprawić kolor swoich włosków i zlikwidować odrosty. 
I koniecznie musicie zobaczyć co mi wyszło ;)

Dokładnie tydzień temu pofarbowałam swoje włoski pianką Wellaton 7/1 - średni popielaty blond i .....?

Na mojej głowie pojawiły się czarno-bure włosy z odcieniem rudości! 
Co prawda nie wyglądało to najgorzej, ale od oczekiwanego efektu było dalekie...

I dopiero po tygodniu codziennego mycia włosków, efekt koloryzacji zaczął przypominać obrazek z opakowania.

Zresztą same oceńcie:



Szczerze: szału nie ma. 
I mam nadzieję, że ten nierówny kolor, to tylko efekt padania promieni słonecznych ;) 

Niezmiernie jestem tylko ciekawa, jak moje włosy będą wyglądały za tydzień, skoro przez ostatnie 7 dni kolor z prawie czarnego zszedł do burego jasnego brązu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz