środa, 9 kwietnia 2014

Moja cera_rok później

Witajcie :)

Dzisiaj będą tylko fotki. Zainteresowanych tematem odsyłam TU.
Dodam, że przez ostatni rok stosowałam tylko i wyłącznie:
  • Mydło naturalne z nanosrebrem (maj 2013 - kwiecień 2014)
  • Atrederm (listopad 2013 - luty 2014)
  • Skinoren (kwiecień - listopad 2013)
  • Urządzenie Darsonwal (luty - lipiec 2013)
  • Manhattan - puder do cery trądzikowej
  • Puder mineralny - ze składników z kolorówki.com 
  • Dieta bez jogurcików, serków i mleka (kwiecień 2013 - kwiecień 2014)
  • Suplementy diety (Olimp Chela-Cynk (luty-marzec), od 25 marca 2013 dla poprawy kondycji włosków – Fitoval i od kwietnia Vitalsss Beauty skrzyp (według formuły jak TU) oraz od jesieni do dzisiaj Bio Silicę)
  • I kilka produktów, które kupiłam i zdenkowałam po jednym opakowaniu (np. Aleppo, mydło Biały Jeleń, żel Be Beauty).
9 kwiecień 2014
9 kwiecień 2014


9 kwiecień 2014
9 kwiecień 2014

A tak było dokładnie rok temu:
3 kwiecień 2013

3 kwiecień 2013
Poprawa jest naprawdę widoczna :) Jednakże do ideału naprawdę jeszcze długa droga - szczególnie jeżeli chodzi o walkę z bliznami i przebarwieniami....

Niemniej jednak cieszę się ogromnie, że najgorsze już za mną :)

3 komentarze:

  1. Ogromny postęp, gratuluję! i trzymam kciuki za dalszą walkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx :) I przyda się, gdyż wreszcie po tych wszystkich latach koszmaru naprawdę chciałabym wygrać swoją walkę!

      Usuń
  2. zmiana jest przeogromna !
    powodzenia w dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń