poniedziałek, 1 lipca 2013

Merz Special, Fitoval i Vitalsss Skrzyp - co wybrać?

Dzisiaj będzie o witaminkach wspomagających stan włosów, skóry i paznokci 
i to bardzo krótko :)

Przedstawiam Wam tabelę, na podstawie której same możecie zdecydować, który produkt wybrać, w zależności od kategorii, która dla Was jest najważniejsza.

Kliknij w tabelkę, a wyświetli Ci się jej oryginalny rozmiar

Kolorem czerwonym zaznaczyłam składniki, których jest najwięcej w jednej kapsułce/drażetce.

Ja osobiście przetestowałam Merz Special (jak TU), a od 25 marca 2013 stosuję następującą kurację: 

  • Fitoval: 1 kapsułka dziennie przez 7 dni, następnie 7 dni przerwy i tu w tym czasie stosuję Vitalsss skrzyp,
  • Vitalsss Skrzyp: 1 kapsułka dziennie przez 7 dni, następnie 7 dni przerwy i tu w tym czasie stosuję Fitoval.

Wyjątkiem jest okres od 17 czerwca 2013, gdzie postanowiłam sprawdzić działanie poszczególnych suplementów z osobna.

Więcej możecie przeczytać tu:
Fitoval i Vitalsss Beauty skrzyp - podsumowanie

8 komentarzy:

  1. Super blog do poczytania w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie blogi, będę polecac kazdemu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać takie wątki! miło spędzam czas na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały blog i inspirujący wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie blogi to ja lubie! fajnie poczytać ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń